středa 20. května 2015

Rok se s rokem sešel .....

Každý rok se mi zdá to mezidobí kratší. 
Když jsem byla malá, nemohla jsem se toho dne dočkat. A určitě jsem rodiče přiváděla k šílenství otázkou kdy už budu mít konečně ty narozeniny.... za kolik měsíců, za kolik dní... Stejně tak se mě několikrát do měsíce ptají ti moji svišti. Nikdy jsem se nemohla dočkat, v den "Dé" jsem netrpělivě čekala kdo mi popřeje první, většinou to byla mamka, která na mě hned po probuzení byla milejší než obvykle. Přišlo sladkých "náct" a touha po tom být už velká holka mít občanku, kluka, střední školu, svatbu, děti a já nevím co ještě. Přišlo všechno, něčeho méně (mám jenom učňák) něčeho více (čtyři děti jsou nad plán).  Mám toho nejlepšího "kluka" co jsem si mohla přát. Asi jsem si ho kdysi na Prašivé opravdu vymodlila když mi dědeček  radil ať se k sv. Antoníčkovi modlím za dobrého manžela. A mám krásné čtyři děti, které mi dělají každý den jiný,hezčí. 
Je mi třicetdva a jsem šťastná! Co víc si přát.





Žádné komentáře:

Okomentovat